Перелік питань для перевірки знання законодавства для учасників конкурсу на посаду керівника загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Коцюбинці
Додаток 1
до наказу освітньо-гуманітарного
відділу Коцюбинської сільської ради
від 16.09.2019 р. №62-од
Перелік питань для перевірки знання законодавства
для учасників конкурсу на посаду керівника загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів с. Коцюбинці
- Заклад загальної середньої освіти
- Складники та рівні освіти.
- Компетентнісне навчання.
- Автономія закладу освіти.
- Форми здобуття освіти
- Управління та громадське самоврядування закладу загальної середньої освіти
- Державний стандарт початкової школи
- Формула нової української школи
- Засади педагогіки нової української школи
- Роль учителя в новій українській школі
- Інклюзивне навчання
- Державний стандарт загальної середньої освіти
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- Освітня програма закладу освіти
- Повноваження керівника закладу загальної середньої освіти
- Державний контроль у сфері загальної середньої освіти.
- Нові освітні стандарти
- Базовий навчальний план
- Типи закладів загальної середньої освіти
- Види освіти
Зразок ситуаційного завдання
Учень не може знайти спільну мову з своїми однокласниками, постійно їх ображає та провокує конфліктні ситуації, не поважає вчителів, тобто його модель поведінки не відповідає загальноприйнятим поняттям про права та обов’язки учня. Мати в усьому підтримує свою дитину та постійно скаржиться у різні інстанції на адміністрацію школи, педагогів та батьків класу, в якому навчається син. В результаті неодноразово виникають конфліктні ситуації між цим учнем та його однокласниками, між матір’ю цієї дитини та іншими батьками, між адміністрацією та вчителями. Запропонуйте рішення виходу з даної ситуації, аби задовольнити інтереси всіх перелічених сторін.
Критерії оцінювання тестових завдань та ситуаційного завдання
- Тестування включає 20 тестових питань із вибором одного варіанту вірної відповіді. Кожна вірна відповідь оцінюється в 1 бал. Невірна відповідь або її відсутність оцінюється в 0 балів.
- Оцінювання ситуаційного завдання проводиться за 5-ти бальною шкалою:
5 балів- кандидатам, яким за результатами розв’язання ситуаційного завдання виявлено високу професійну компетентність, глибокі знання та уміння, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
4 бали - кандидатам, яким за результатами розв’язання ситуаційного завдання виявлено добру професійну компетентність, хороші знання та уміння, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
3 бали - кандидатам, яким за результатами розв’язання ситуаційного завдання виявлено професійну компетентність, знання та уміння, необхідні для виконання посадових обов’язків в обсязі, достатньому для виконання посадових обов’язків;
2 бали - кандидатам, яким за результатами розв’язання ситуаційного завдання виявлено професійну компетентність, знання та уміння, необхідні для виконання посадових обов’язків в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
1 бал – кандидатам, які розуміють основні поняття, викладені у ситуаційному завданні, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок;
0 балів – за невірне, або відсутність відповіді.
Критерії оцінювання презентації та відповідей на запитання
Презентація оцінюється за такими критеріями :
- наявність чітко сформульованої мети та завдань розвитку закладу;
- наявність чітко вираженого терміну реалізації завдань та їх досягнення;
- наявність аналізу сучасного стану закладу за зовнішніми ознаками (інформація, що стосується інформаційної відкритості закладу та розміщена на сайті закладу), визначення наявних проблем;
- реалістичність мети та поставлених завдань, використовуваних ресурсів;
- відповідність мети та завдань державній політиці у галузі освіти, чинним програмам розвитку галузі освіти, освітнім запитам громади;
- новизна, використання інноваційних методів та прийомів в управлінській діяльності;
- залучення колективу до інноваційної діяльності, участі у проектах тощо;
- переваги обраного шляху розвитку закладу.
- Презентація та відповіді на запитання оцінюються за 5-бальною шкалою:
5 балів - кандидатам, за результатами презентації та відповідей на запитання яких виявлено високу професійна компетентність, глибокі знання та уміння необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
4 бали - кандидатам, за результатами презентації та відповідей на запитання яких виявлено добру професійну компетентність, хороші знання та уміння, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
3 бали – кандидатам, за результатами презентації та відповідей на запитання яких виявлено професійну компетентність, знання та уміння, необхідні для виконання посадових обов’язків в обсязі, достатньому для виконання посадових обов’язків;
2 бали – кандидатам, за результатами презентації та відповідей на запитання яких виявлено професійну компетентність, знання та уміння, необхідні для виконання посадових обов’язків в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
1 бал - кандидатам, які мають розуміння питань функціонування закладу освіти, однак в процесі презентації та відповідей на запитання не змогли показати належний рівень компетентності для виконання посадових обов’язків;
0 балів - кандидатам, за результатами презентації та відповідей на запитання яких виявлено, що професійна компетентність, знання та уміння не забезпечують можливості для виконання посадових обов’язків.